Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Zdravím Vás,
Vážně uvažuji o koupi FIATu Tipo City Cross. Nenašel jsem ale nikde technické informace o motoru Firefly 74kW. Jde mi hlavně o rozdíl mezi 88kw a 74kW verzí. Něco málo je řečeno zde
Děkuji za info,
Radovan
Vážně uvažuji o koupi FIATu Tipo City Cross. Nenašel jsem ale nikde technické informace o motoru Firefly 74kW. Jde mi hlavně o rozdíl mezi 88kw a 74kW verzí. Něco málo je řečeno zde
Děkuji za info,
Radovan
Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005) - his
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
- Dawid
- Moderátor
- Reactions:
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 12 úno 2019 19:58
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Nikdo z nás ho tady nemá. Takže všichni budeme čerpat stejné info. Z netu, od prodejce.
Mě by ale 3 válec vadil a společně s 5 ti kvaltem ještě více... jízdně to může být fajn.
Mě by ale 3 válec vadil a společně s 5 ti kvaltem ještě více... jízdně to může být fajn.
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Nejlépe se v tom projet. Máme doma půl roku staré Clio 66kW (tříválec s turbem, nepřímý vstřik) a Tipo 70kW kombi (nájezd 500 km). Tipo se ještě zajede a bude to trochu lepší, ale to Clio je proti Tipu s tou atmosférou jako "raketa" a má to jen 5-ti kvalt. Příjemně mě ten tříválec překvapil. Takže já bych tříválce s turbem předem nezatracoval. Jinak Tipo jsem vyměnil na Bravo 1,6 Mjet 88kW, a to už jelo slušně, srovnávat to samozřejmě nejde.
- Dawid
- Moderátor
- Reactions:
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 12 úno 2019 19:58
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Ja to samozrejme nechci zatracovat, muze to jezdit fajn. Spis mam nejaky vnitrni blok proti 3 valcum v motoru. Ma to samozrejme vyssi kroutak nez atmosfera pujde to poznat.. mam v planu se s tim jit projet, az to pujde.
- chrener
- Moderátor
- Reactions:
- Příspěvky: 728
- Registrován: 04 bře 2020 09:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Takto:
Kedysi sme mali všetci 5-kvalt, predtým 4-kvalt...
Áno, dá sa povedať, že dnes už je 6-kvalt štandard, no logicky ide len o odstupňovane prevodových pomerov, a teda že 5-kvalt bude mať dlhšie prevody a vo finále to bude za jedno... Pri charakteristike 3-valca je podľa mňa 5-kvalt rozumnejšia voľba... Máme Citroen C4 Cactus s trojválcom bez turba 1.2 a 5-kvalt robotautomatom, ide to ako čert...
Treba si uvedomiť že Tipo Cross je auto koncipované do mesta, na krátke trate a nie na cestovanie... Aj keď raz za rok cestu k moru určite dá...
Kedysi sme mali všetci 5-kvalt, predtým 4-kvalt...
Áno, dá sa povedať, že dnes už je 6-kvalt štandard, no logicky ide len o odstupňovane prevodových pomerov, a teda že 5-kvalt bude mať dlhšie prevody a vo finále to bude za jedno... Pri charakteristike 3-valca je podľa mňa 5-kvalt rozumnejšia voľba... Máme Citroen C4 Cactus s trojválcom bez turba 1.2 a 5-kvalt robotautomatom, ide to ako čert...
Treba si uvedomiť že Tipo Cross je auto koncipované do mesta, na krátke trate a nie na cestovanie... Aj keď raz za rok cestu k moru určite dá...
ALFAROMEO Stelvio Quadrifoglio Verde 2.9BiTURBO 375KW Q4 Vesuvio
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Rád bych si vyzkoušel raději FF čtyřválec. Vím, že všichni zdražovali, ale osobně bohužel vnímám nové Tipo jako méně za víc. Ve své skříni bych na dálnici využil klidně i sedmičku, takže pětikvalt je za mě prostě šetření. Navíc verze s 88 kW u X-ka ho má, tak proč ne Tipo? To samé se týká absence dvouokruhových FSD tlumičů. O tlumičích z motorek něco vím a opravdu mě těší jejich solidní práce v kombinaci s šestnáctkami. U novinky je má snad jen Cross a verze s dieselem a tuším, že Cross jen vpředu? Co bych určitě bral jsou LED světlomety a hlídání mrtvého úhlu, digitální přístrojovka mě nechává chladným. Zrovna nedávno kolegovi navždy zhasla v Passatu a cenu raději nevědět, byť se to údajně dá řešit levněji přes čínské dodavatele s novým naprogramováním u lidí, co to umí i u nás. Třeba jen maluju čerta na zeď, ale tohle fakt řešit nechci.
- Jirka Mirror
- Junior
- Reactions:
- Příspěvky: 137
- Registrován: 04 lis 2020 17:38
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Taky mě zarazilo, že tlumiče FSD dávaj jen na předek a to ještě jenom na nějaké motorizace a výbavy
Jinak ten digitální přístrojovej štít mi připadá takovej divnej ,část kruhových přístrojů je dokreslena digitálně a to dost nepřesně.
Jinak ten digitální přístrojovej štít mi připadá takovej divnej ,část kruhových přístrojů je dokreslena digitálně a to dost nepřesně.
Fiat Tpo 1,4Tjet HB Mirror
modrá Venezia
modrá Venezia
- Jirka Mirror
- Junior
- Reactions:
- Příspěvky: 137
- Registrován: 04 lis 2020 17:38
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Fiat Tpo 1,4Tjet HB Mirror
modrá Venezia
modrá Venezia
- chrener
- Moderátor
- Reactions:
- Příspěvky: 728
- Registrován: 04 bře 2020 09:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
No to znamená, že je priestor na nejakú optimálnu mapu, kde ten motor pustia z emisných oťaží, na jeho štandardné možnosti, alebo potom z neho vyžmýkajú maximum ako stage 2 map.
ALFAROMEO Stelvio Quadrifoglio Verde 2.9BiTURBO 375KW Q4 Vesuvio
-
- Nováček
- Reactions:
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18 dub 2021 08:27
- Bydliště: Dolejšova 730, Osek, 41705
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Bravomv píše: ↑23 bře 2021 16:21Nejlépe se v tom projet. Máme doma půl roku staré Clio 66kW (tříválec s turbem, nepřímý vstřik) a Tipo 70kW kombi (nájezd 500 km). Tipo se ještě zajede a bude to trochu lepší, ale to Clio je proti Tipu s tou atmosférou jako "raketa" a má to jen 5-ti kvalt. Příjemně mě ten tříválec překvapil. Takže já bych tříválce s turbem předem nezatracoval. Jinak Tipo jsem vyměnil na Bravo 1,6 Mjet 88kW, a to už jelo slušně, srovnávat to samozřejmě nejde.
Zajímalo by mě ,jakou máš u toho Clia (66kw) spotřebu ?
Re: Rozdíl v motorech Firefly 74 kW a 88 kw
Zdravím do Košic Chreniku. No je to asi tak. Crosse mám s litrem, na příměstských a městských 35 tam a zpět včer je dobrý. Neurazí ani 90 km do hor. Ale nevím jestli je to dobrá volba třeba k moři. Jel jsem v létě, bylo vedro do Prahy- takže Ostrava, Prostějov, okolo Černé Hory, pak pár cílů na vysočině a končil jsem v Praze. No a když jsem z auta vystoupil a jen tak si sáhnul na kola jestli moc nehřejí a tak, tak z prostoru od motoru takový smrad jakoby se trochu pálila guma nebo co. Jo už jsme s ním byli i v Košicích, a 4 dospělí pohoda, spotřeba 5,7 ale fakt si nemyslím, že je to na dálkové trasy.chrener píše: ↑24 bře 2021 09:09Takto:
Kedysi sme mali všetci 5-kvalt, predtým 4-kvalt...
Áno, dá sa povedať, že dnes už je 6-kvalt štandard, no logicky ide len o odstupňovane prevodových pomerov, a teda že 5-kvalt bude mať dlhšie prevody a vo finále to bude za jedno... Pri charakteristike 3-valca je podľa mňa 5-kvalt rozumnejšia voľba... Máme Citroen C4 Cactus s trojválcom bez turba 1.2 a 5-kvalt robotautomatom, ide to ako čert...
Treba si uvedomiť že Tipo Cross je auto koncipované do mesta, na krátke trate a nie na cestovanie... Aj keď raz za rok cestu k moru určite dá...
Foligno