T-jet chiptuning dotaz

Motor, převodovka, cukání...
Odpovědět
pavouk
Nováček
Nováček
Reactions:
Příspěvky: 1
Registrován: 30 lis 2023, 11:20

T-jet chiptuning dotaz

Příspěvek od pavouk »

Zdravím,

jsem v tomto laik, ale zaujal mě chiptuning na https://www.profi-chiptuning.cz/osobni- ... -jet-88-kw a to ECO verze.

Podle grafů a hodnot mi to smysl dává, ale jak jsem psal, jsem laik a k tomu skeptik. Máte někdo s touto firmou zkušenost, či případně s podobným chiptuningem, který sníží takto spotřebu a ktomu zvýší i výkon? Je v tom nějaký háček nebo nechtěný vedlejší efekt?

Zkusil jsem samozřejmě i hledat a pochopil jsem, že je pak lepší měnit olej častěji, ale budu rád za další info.

Jednalo by se o T-Jet z 2019. Díky za odpovědi.


Uživatelský avatar
ondrik363
Junior
Junior
Reactions:
Příspěvky: 200
Registrován: 13 pro 2020, 07:53
Bydliště: Častkovce

Re: T-jet chiptuning dotaz

Příspěvek od ondrik363 »

Ja mam chiptuning na mojej Delte 2009 1.4 tjet, original 88kw, po tuningu neviem, ale odhadujem cca 110kw..Chcel som s tym ist aj na brzdu, aby som vedel presne, ale nebol zatial na to cas....

Co sa tyka samotnej upravy RJ, 99% firiem naharavaju uz upraveny soft, ktory sa da kupit za par korun na ebay alebo ali.....Nic viac. Aj mna presviedcal tuner, ze ide upravovat mapy, lambda sondy a podobne sra.ky..Dobre som sa pobavil...A ze do hodiny je hotovy.. :lol: :lol: :lol: ..Profi tuning prebieha v trocha inej podobe - pohrat sa s nastavenim, ist na brzdu, zase doladit a tak stale dookola, az kym to nebude vyladene..To by ale bezny vodic nikdy nezaplatil..Tam sa pohybujeme uz v inych cifrach...