nouzové brždění

Nápravy, kola, řízení...
Odpovědět
Paaulooss
Nováček
Nováček
Reactions:
Příspěvky: 31
Registrován: 16 črc 2022, 20:33

nouzové brždění

Příspěvek od Paaulooss »

Ahoj, chci se zeptat jakým způsobem funguje nouzové brždění u tipa? V Uconnectu jde nastavit akorát senzitivita "near" "medium" a "far" nebo něco takového.

Přijde mi, jako by systém nefungoval vůbec. Nebo je to na couvací čidla? Že v případě náhlé překážky auto samo zabrzdí?

Díky :)


Uživatelský avatar
Dawid
Moderátor
Moderátor
Reactions:
Příspěvky: 2117
Registrován: 12 úno 2019, 19:58
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: nouzové brždění

Příspěvek od Dawid »

Je to smerem dopredu. Radar je dole v narazniku. To otestuj pomoci papirove krabice nebo neceho mekkeho.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tony
Člen klubu
Člen klubu
Reactions:
Příspěvky: 73
Registrován: 15 zář 2020, 14:05

Re: nouzové brždění

Příspěvek od Tony »

A aktivováno je to až od 7km/h. Často to zareaguje když dojíždíš / míjíš odbočující auto.
Obrázek
Fiat Tipo SW Lounge 1.4 95k (City, Visibility, Safety, Comfort II) r.v.2020
Paaulooss
Nováček
Nováček
Reactions:
Příspěvky: 31
Registrován: 16 črc 2022, 20:33

Re: nouzové brždění

Příspěvek od Paaulooss »

A reakce je ze auto samo zabrzdí? Nikdy jsem totiž, ačkoli tuto funkci má nezaznamenal žádný zásah brzdění krom adaptivniho tempomatu...
Případně jak má být nastavena senzitivita auto brzdění v uconnectu??
Uživatelský avatar
ondrik363
Junior
Junior
Reactions:
Příspěvky: 200
Registrován: 13 pro 2020, 07:53
Bydliště: Častkovce

Re: nouzové brždění

Příspěvek od ondrik363 »

Ano samo zabrzdi.. Nastavuje sa vzdialenost, resp. citlivost radaru, dalej ci to ma len pipat, alebo pipat a aj aktivne brzdit. Nepostrehol si nudzove aktivne brzdenie asi preto, lebo auto nebolo este v krizovej situacii. Pipanie pocujem casto, ale plny zasah AEB som zazil len raz a musim povedat, ze to brzdi fakt prudko a dobre.. :lol: .. Myslim ale, ze musia byt splnene 2 podmienky - rychlost nad 7km/h a vodic musi mat zapnuty bezpecnostny pas.
Fiat TIPO SW 1.6 mJET 88kw, DDCT
Lancia DELTA III 1.4 Tjet, 88kw, LPG M6
ex - Chrysler PT Cruiser 2.0, 104kw, LPG
ex - Fiat STILO 3dv, 1.6, 76kw, LPG
ex - Fiat CROMA 1.9 mJET, 110kw, AT6
ex - Opel OMEGA 3.2 V6, 160kw, AT4
ex - Opel OMEGA 2.5 V6, 125kw, M5
Paaulooss
Nováček
Nováček
Reactions:
Příspěvky: 31
Registrován: 16 črc 2022, 20:33

Re: nouzové brždění

Příspěvek od Paaulooss »

Ok, díky za postřehy. Já myslel, že to nefunguje.
Odpovědět