Ahoj, chci se zeptat jakým způsobem funguje nouzové brždění u tipa? V Uconnectu jde nastavit akorát senzitivita "near" "medium" a "far" nebo něco takového.
Přijde mi, jako by systém nefungoval vůbec. Nebo je to na couvací čidla? Že v případě náhlé překážky auto samo zabrzdí?
Díky
nouzové brždění
- Dawid
- Moderátor
- Reactions:
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 12 úno 2019 19:58
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nouzové brždění
Je to smerem dopredu. Radar je dole v narazniku. To otestuj pomoci papirove krabice nebo neceho mekkeho.
Re: nouzové brždění
A aktivováno je to až od 7km/h. Často to zareaguje když dojíždíš / míjíš odbočující auto.
Fiat Tipo SW Lounge 1.4 95k (City, Visibility, Safety, Comfort II) r.v.2020
Re: nouzové brždění
A reakce je ze auto samo zabrzdí? Nikdy jsem totiž, ačkoli tuto funkci má nezaznamenal žádný zásah brzdění krom adaptivniho tempomatu...
Případně jak má být nastavena senzitivita auto brzdění v uconnectu??
Případně jak má být nastavena senzitivita auto brzdění v uconnectu??
Re: nouzové brždění
Ano samo zabrzdi.. Nastavuje sa vzdialenost, resp. citlivost radaru, dalej ci to ma len pipat, alebo pipat a aj aktivne brzdit. Nepostrehol si nudzove aktivne brzdenie asi preto, lebo auto nebolo este v krizovej situacii. Pipanie pocujem casto, ale plny zasah AEB som zazil len raz a musim povedat, ze to brzdi fakt prudko a dobre.. .. Myslim ale, ze musia byt splnene 2 podmienky - rychlost nad 7km/h a vodic musi mat zapnuty bezpecnostny pas.
Fiat TIPO SW 1.6 mJET 88kw, DDCT
Lancia DELTA III 1.4 Tjet, 88kw, LPG M6
ex - Chrysler PT Cruiser 2.0, 104kw, LPG
ex - Fiat STILO 3dv, 1.6, 76kw, LPG
ex - Fiat CROMA 1.9 mJET, 110kw, AT6
ex - Opel OMEGA 3.2 V6, 160kw, AT4
ex - Opel OMEGA 2.5 V6, 125kw, M5
Lancia DELTA III 1.4 Tjet, 88kw, LPG M6
ex - Chrysler PT Cruiser 2.0, 104kw, LPG
ex - Fiat STILO 3dv, 1.6, 76kw, LPG
ex - Fiat CROMA 1.9 mJET, 110kw, AT6
ex - Opel OMEGA 3.2 V6, 160kw, AT4
ex - Opel OMEGA 2.5 V6, 125kw, M5